خرید ویلا، زمین - باغ

مازندران - محمود آباد   ( 12 کیلومتری محمود آباد به سرخرود )
دوشنبه 12 شهریور 1397

کشور ما دارای جاذبه های فراوانی است که بازدید از آن ها موجب می شود سفری بسیار به یادماندنی برای ما رقم بخورد. قطعا شمال کشورمان یکی از بهترین نقاط برای سفر می باشد.

در شمال کشور خوشبختانه امکانات رفاهی و اقامتی خوبی برای گردشگران وجود دارد. اما اغلب مسافران تمایل به اقامت در شهرک های ساحلی شمال کشور را دارند. یکی از این شهرک های پر طرفدار در استان مازندران، شهرک خانه دریا است.

شهرک خانه دریا در محمودآباد استان مازندران، در 9 کیلومتری جاده بابلسر یا 12 کیلومتری محمودآباد به سرخرود است که از جاده اصلی کنار دریا، محل ورود آن میباشد. شهرک خانه دریا دارای فضای سبز کم نظیر و زمین بازی با مساحت های متفاوت و ساحل شنی خصوصی داخل شهرک می باشد و میتوان گفت جزو بهترین شهرک های ویلایی ایران است.

شهرک خانه دریا با مساحت تقریبی 150 هکتار دارای 1100 واحد ویلایی و 666 واحد آپارتمان می باشد.

این شهرک دارای جاذبه های فراوانی از جمله امکانات ورزشی، اقامتی و تفریحی می باشد و اداره آن توسط مالکین شهرک انجام می شود. مالکین خانه دریا مجموعه ای به نام انجمن مالکین خانه دریا با شماره ثبت 3500 تشکیل دادند که به منظور اداره این شهرک تشکیل شده است. این انجمن به فاصله دو سال یک بار جلسه ای تشکیل می دهند و از میان اعضا شخصی را برای مدیریت هیئت مدیره انتخاب می کنند که کارها و امورات مربوط به شهرک را انجام دهد یا مدیریت کند. پایه و اساس کارهای هیئت مدیره اساس نامه تدوین شده توسط تمامی مالکین می باشد.

خرج های مورد نیاز این شهرک از ذخیره ی شارژ سالیانه که توسط مالکین پرداخت می شود تامین می شود.

برای کسانی که که تمایل به اقامت یا خرید ویلا در محمودآباد دارند، شهرک خانه دریا می تواند یک انتخاب بسیار مناسب و دلپذیر باشد. شهرک خانه دریا ویژگی های جذابی برای گردشگران دارد. یکی از دلایل محبوبیت این شهرک ساحل شنی وسیع آن است که در شهرک های دیگر کمتر به چشم می خورد.

شهرسازی داخلی شهرک خانه دریا بسیار دیدنی است و با استفاده از ویلاهای خانه دریا می توانید از فضای بسیار جذاب، ویلاهای مناسب و ساحل زیبای آن بهره مند شوید. همچنین میتوانید از سایت ویلاجار با اجاره ویلا در شهرک خانه دریا، قبل از خرید ویلا یا آپارتمان ساحلی با محیط شهرک بیشتر آشنا شوید و بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

اقامت در این شهرک می تواند همه امکانات رفاهی هموطنان را فراهم کند. اکثر ساکنان خانه دریا غیر بومی هستند و برای تفریح در روزهای تعطیل سال جمعیت زیادی به این مکان می آیند.