خرید ویلا، زمین - باغ

گیلان - زیباکنار   ( گیلان ، رشت ،منطقه آزاد انزلی ، زیباکنار )
پنج شنبه 03 فروردین 1396

منطقه ساحلی و توریستی زیباکنار به دلیل وجود طبیعت زیبا، مسیر دسترسی مناسب به شهرهای بزرگ اطراف خودش،  جاذبه های توریستی و گردشگری بسیار، از دیرباز مورد توجه سرمایه گذاران و گردشگران خارجی و داخلی بوده است.

- زیباکنار کجاست

فاصله تهران تا ساحل زیباکنار حدود ۳۴۰ کیلومتر

فاصله قزوین “کوهین”تا ساحل زیباکنار حدود ۱۸۰ کیلومتر

فاصله همدان تا ساحل زیباکنار  حدود ۳۹۰ کیلومتر

فاصله سنندج تا زیبا کنار حدود ۵۰۰ کیلومتر

زیباکنار در تمامی فصول زیباست، رودخانه های پرتلاطم مثل سپید رود، شالیزارهای حاصل خیز، ساحل وسیع و پاک، تالاب ها و آبگیرهای دیرینه، اقتصاد پویا که دلیل آن نزدیکی به بزرگترین بندر تجاری اقتصادی شمال کشور است همراه با آرامش بسیار، از ویژگی های بی مثال منطقه ساحلی زیباکنار است که شبیه هیچ کدام از مناطق دیگر در شمال کشور نمی باشد.

بندر ساحلی زیباکنار امروزه به دلیل ساخت وساز ویلاهای لوکس، ویلاهای شهرکی، ویلا ساحلی و ویلا جنگلی توسط مهندسین مجرب و یا ویلاهای روستایی توسط افراد بومی بسیار مطرح شده است. ویلاهای جدید و مدرن بافت محلی را از دست داده وبه منطقه ای لوکس برای ثروتمندان و کارمندان  تبدیل شده است.

دلایل بسیاری وجود دارد که زیبا کنار را با دیگر مناطق حاشیه ی دریای خزر متمایز کرده است، که به برخی از آن ها اشاره میکنیم:

-قرارگرفتن در شاهراه تجاری گیلان

از هر چهار سمت شمال، جنوب، شرق، غرب که وارد گیلان میشوید فرقی نمیکند، همیشه یک مسیر مستقیم به سمت منطقه ساحلی زیباکنار وجود دارد. از جنوب وارد رشت شده و به وسیله اتوبان اصلی انزلی به سمت زیباکنار بیایید. از سمت غرب باید از آستارا مستقیم به سمت بندر انزلی حرکت کرده و با پیمودن مسیر بسیار کوتاهی به بندر زیباکنار بیایید، از سمت شرق به وسیله مسیر لنگرود و از آنجا در ادامه به سمت چمخاله و کیاشهر آمده و نهایتا به ساحل زیباکنار می رسید.

-مجاورت با منطقه آزاد انزلی

کشور ایران دارای چندین منطقه آزاد میباشد که یکی از این مناطق آزاد منطقه تجاری انزلی می باشد و به سرعت در حال رشد و توسعه است که یکی از دلایل این پیشرفت، بارگیری هر روزه تعداد زیادی کشتی تجاری در این منطقه می باشد. این منطقه تجاری آزاد بسیار مورد توجه تجار و بازرگانان سرشناس خارجی و داخلی قرار گرفته است زیرا از آن به عنوان دروازه اروپا یاد میکنند.

نزدیکترین منطقه نسبت به سایر مناطق به بندر انزلی، زیبا کنار است و این عامل مهمی برای تضمین رشد و توسعه این منطقه به حساب می رود.

- مسافت کم تا فرودگاه رشت

مسافتی که شما از زیبا کنار برای رسیدن به فرودگاه بین المللی سردار جنگل شهر رشت طی میکنید، حدود 30 کیلومتر است. برای مثال اگر با اولین پرواز به فرودگاه رشت برسید می توانید از آنجا با یک تاکسی در کمتر از 15 دقیقه وارد ویلای خود شوید و بالعکس، که این از بزرگترین امتیازات زیبا کنار به تمامی مناطق شمال کشور می باشد.

- قرار گرفتن زیباکنار در کنار زیباترین جاذبه های گردشگری گیلان

ساحل زیبای زیباکنار ، تالاب بوجاق و پل چوبی کیاشهر، رودخانه  سپید رود، رودخانه اوشمک جهت ماهیگیری، بندر زیبای انزلی، مراکز بزرگ خرید و تفریح و تجارت کاسپین، تالاب ها و مرداب های حفاظت شده بی مثال، مرکز تفریحی ساحل مروارید ، هتل ها و رستوران های مختلف و ... تنها بخشی از جاذبه های گردشگری منطقه ساحلی زیباکنار می باشد که در مدت زمان بسیار کوتاهی به هر کدام ازین موارد دسترسی پیدا میکنید.

زیباکنار از معدود مناطق شمالی کشور است که در کنار جاذبه های طبیعی، جاذبه های گردشگری و تجاری و اقتصادی را یکجا در کنارهم دارد.

- امن ترین نقطه ساحلی گیلان

زیبا کنار به دلیل اقامت گردشگران و وجود شهرک های ویلایی، وجود هتل ها و مراکز خرید و رستوران های متعدد، سرمایه گذاری های متنوع و مختلف و مراکز انتظامی امنیت و آرامش بسیاری را برای شما فراهم کرده است. در این منطقه زندگی و تجارت با روالی آرام در جریان است و همگان زیبا کنار را با فرهنگ غنی مردمانش می شناسند و همین امر باعث شده هر روزه به متقاضیان اقامت و گردشگری در زیباکنار افزوده شود.

 

- رشد و ارزش ملک شما در زیباکنار بسیار بیشتر از جاهای دیگر است.

تمامی افرادی که آشنایی هرچند کمی نسبت به منطقه زیبا کنار دارند می دانند که مکانی است که در کل استان گیلان به بیشترین رشد در چند سال گذشته دست پیدا کرده و به همین دلیل سرمايه گذاري در این منطقه به عنوان يك قطب گردشگري رو به پیشرفت، از نظر اقتصادي نيز بسيار مقرون به صرفه مي باشد و در کنار آن سود قابل توجهی نصيب صاحبان املاك خصوصا ويلا هاي منطقه شده است. از سویی دیگر در این منطقه بدون توجه به روزهای خوب یا بد اقتصادی همیشه متقاضی خرید زمین و یا ویلا وجود دارد

اگر کمی آینده بین باشید و یا تفکر اقتصادی داشته باشید و میخواهید منطقه ای را برای ویلای خود انتخاب کنید که در کنار امنیت، دارای زیبایی طبیعی باشد و نیم نگاهی هم به رشد سرمایه خود در آینده دارید، زیباکنار بهترین انتخاب است و همه این موارد را یکجا برای شما به ارمغان می آورد و  روز بروز در حال رشد و نمو و قد کشیدن است.